zondag 17 april 2016

Retired Lijst & Stampin' Up! On Stage Local


Hallo en goedemorgen! 
Het is alweer een weekje geleden sinds mijn laatste berichtje. 
Ik kom niet echt toe aan het maken van nieuwe berichtjes :-(. 

Begin april ben ik namelijk begonnen met mijn nieuwe baan op de financiële afdeling van een groothandel. Ik werk daar 3 dagen per week (24 uur) en het kost wat tijd en energie. Naast het inwerk-traject, moeten ik en mijn gezin even wennen aan de nieuwe situatie. Maar ik ben heel erg blij met m'n nieuwe baan en het gaat hartstikke goed. Dus het komt helemaal goed. Maar tijdelijk komen sommige zaken dus even op een lager pitje. 

Ondertussen ga ik gewoon door met StampinClubNederland en stempelen, hoor! Ik ben dit weekend dan ook gezellig met andere demonstrators in Amsterdam geweest voor de eerste On Stage Local.  Het begon vrijdagavond al met CentreStage. Een speciale avond voor demonstrators vanaf Silver Elite. We hebben een interessante training gehad en hebben heerlijk gegeten.
Zaterdagochtend was het weer vroeg dag en vertrokken we met een aantal teammaatjes per trein wederom naar de Beurs van Berlage in Amsterdam voor een hele dag gezelligheid, creativiteit en inspiratie.


En we waren allemaal nerveus, want de nieuwe jaarcatalogus werd gepresenteerd! En ik kan jullie verklappen dat 'ie' ge-weeeel-dig is!! Ik werd er helemaal blij van.
Helaas, kan ik nog niks verklappen of laten zien. Maar wat ik wel kan verklappen is dat er een NIEUWE NEDERLANDSE STEMPELSET aankomt!!


Uiteraard waren er ook zaterdag inspirerende presentaties en ook de prize-patrols mochten niet ontbreken :-). Ik een een hele leuke set gewonnen uit de nieuwe catalogus.


En we zijn al met een aantal van de nieuwe producten aan de slag gegaan, 
die je uiteraard hier binnenkort terug zien.


Kortom, we hebben erg genoten!

*****Retired Lijst*****
Met de komst van de nieuwe catalogus (1 juni 2016) zullen er helaas ook producten verdwijnen. De lijst met producten die verdwijnen zal maandagavond 18 april rond 21.00 uur gepubliceerd worden. Wil jij nog producten bestellen, zoals ponsen, inkten of papier, voordat ze voorgoed verdwijnen? Mail me dan via mail@stampinclubnederland.nl. De producten zijn bestelbaar zo lang de voorraad strekt. Ik adviseer je meteen te reageren, want er zullen producten zijn die heel snel uitverkocht zullen zijn.

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne











Geen opmerkingen: