dinsdag 24 mei 2016

Showtafel tuinfair - Ot &Sienfestival

Hallo en goedemorgen! Ik heb het enorm naar mijn zin bij mijn nieuwe baan, maar ik moet nog even een ritme vinden om e.e.a. te combineren met Stampin' Up! Zo ook de planning van de blogberichten ;-).

Maar achter de schermen gaat het gewoon door. Zo stond ik afgelopen weekend op een hele gezellig tuinfair: het Ot & Sienfestival in een dorp bij mij in de buurt. 


We stonden op een supermooie plek in een perfecte tent. En op een aantal buien na, werkte het weer ook nog mee. We hebben een aantal enthousiaste mensen mogen begroeten.


Behalve een workshoptafel hadden we ook een showtafel gemaakt, met allerlei voorbeelden van kaarten en cadeauverpakkingen.




Natuurlijk mogen de nieuwe In Colors 2016-2018 daarbij niet ontbreken! Ik maakte dit bord met cardstock en labels om de kleuren te laten zien.

 

Ook dit jaar organiseer ik een In Colorclub en er zijn nog een paar plekjes vrij.
Meer informatie vind je {HIER}.

Een fijne dag vandaag

&

Tot stempels

Yvonne

1 opmerking:

Je@net zei

Wauw...wat ziet dat er allemaal netjes en verzorgd uit, Yvonne. Fijn dat het een geslaagde dag was!