maandag 13 juni 2016

Deze week: inspiratie met de nieuwe Nederlandse stempelset

Hallo en leuk dat je weer even komt kijken. 
Ik hoop dat jullie een lekker weekend hebben gehad. 

Deze week wil ik op mijn blog een heel speciale stempelset in het zonnetje zetten. De nieuwe Nederlandse set ´Recht uit het hart´. 

Afgelopen jaar ben ik gevraagd om, samen met een aantal andere demo´s, mee te werken aan deze set. En ik ben trots op het resultaat!  

Het is een prachtige set geworden met maar liefst 18 stempels met veel verschillende teksten voor elke gelegenheid. Hiervan zijn 3 stempels met prachtige bloemen en een blad. 
Deze set mag zeker niet ontbreken in je stempelcollectie. 

 Klik op de foto om naar de flyer te gaan
Klik om naar de flyer te gaan
Daarnaast is er een bijpassende set stansen de Flourish Thinlits Dies. Deze stansen zijn een supergave aanvulling op de stempelset met nog veel meer mogelijkheden om de meest mooie en unieke kaarten en cadeauverpakkingen te maken. Hieronder zie je een overzicht van de gestanste vormen. Ze zijn prachtig gedetailleerd!


De stempels en stansen zijn los verkrijgbaar. Maar koop je ze samen in een bundel, dan heb je dubbel voordeel. Je krijgt dan namelijk 10% bundelkorting! Das mooi meegenomen.

Bestel de bundel via StampinClubNederland en ontvang als EXTRA BONUS 12 halve vellen (15,2 cm x 30,5 cm) Irresistibly Floral Specialty Designer Series Paper.

Ik ben er afgelopen weekend lekker mee aan de slag gegaan en komende week kun je de inspirerende voorbeelden op dit blog zien. Hieronder het eerste kaartje dat ik heb gemaakt.

Ik gebruikte de kleur Pool Party als basis en combineerde dit met het nieuwe Irresistibly Floral Specialty Designer Series Paper. Dit is kant en klaar geëmbost Designer Papier met prachtige motieven. Door het papier te bewerken met inkt springt het motief eruit.


De bloem en blaadjes stanste ik twee keer uit Flirty Flamingo en Pear Pizzaz. En de tekst stanste ik met de nieuwe Classic Label Punch.


Natuurlijk hoop ik dat je net zo enthousiast bent als ik over deze set. 

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Wilt u bestellen of heeft u vragen over gebruikte materialen? 
Laat het me weten ik help u graag op weg. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl





Geen opmerkingen: