vrijdag 17 juni 2016

Deze week: inspiratie met de nieuwe Nederlandse stempelset

Hallo en goedemorgen! 

Vandaag weer nieuwe inspiratie met de Nederlandse stempelset Recht uit het Hart.
Afgelopen maandag en woensdag liet ik de eerste voorbeelden al zien. Het is echt een hele leuke set met SUper veel mogelijkheden. En om de mogelijkheden nog meer te vergroten is er de bijpassende stansen set Flourishing Thinlits Dies.

De stempels en stansen zijn los verkrijgbaar. 
Maar koop je ze samen, dan ontvang je 10% bundelkorting.

Bestel de bundel via StampinClubNederland en ontvang als EXTRA BONUS 12 halve vellen (15,2 cm x 30,5 cm) Irresistibly Floral Specialty Designer Series Paper.


Hieronder het derde kaartje in de serie. Het zijn stuk voor stuk zomerse kaarten geworden, waar de ontvanger vast en zeker erg blij van wordt.



De basis is Pear Pizzaz Cardstock met daarop een stuk Whisper White Cardstock. Ik heb op het witte stuk een aantal blaadjes gestempeld met Pear Pizzaz inkt.

Uit het Irresistibly Yours DSP stanste ik een cirkel en bewerkte deze met een sponge dauber en Flirty Flamingo inkt. Het hart van de bloemen gaf ik een kleurtje met So Saffron inkt. 


De tekst stempelde ik ook in Flirty Flamingo en stanste deze uit in een iets kleinere cirkelvorm. De randen heb ik met behulp van een sponge dauber en Flirty Flamingo inkt aangezet. Ik knipt nog wat losse bloemen uit het papier en plakte deze onder en op de cirkel. Onder de cirkel met de tekst heb ik nog een stuk Silver Metallic Thread.


Het kaartje van vandaag samen met die van afgelopen woensdag.

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Wilt u bestellen of heeft u vragen over de gebruikte materialen? Neem contact met mij op, ik help u graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl.







Geen opmerkingen: