woensdag 22 juni 2016

Gefeliciteerd - Veel Geluk & Liefde samen...

Ik ben zo lekker bezig geweest de afgelopen tijd. De 'mojo' was even zoek, maar toen ik eenmaal ging zitten kwam -met een beetje hulp van Pinterest en de ideeën uit de catalogus- het ene kaartje na het andere kaartje uit m'n handen.


Zo ook deze. Een kaartje voor een stel dat in het huwelijksbootje stapte.
Ik heb gebruik gemaakt van een Whisper White basis en daarop een stuk Shimmery White cardstock, die ik kleurde met de Aquapainters en Flirty Flamingo inkt. 


Daarna stanste ik het stuk met de Detailed Floral Thinlits. Wat zijn deze prachtig en zo mooi gedetailleerd! De banner knipte ik uit cardstock en stempelde de tekst uit de set Recht uit het Hart (verrassend!).  De bloem is gestanst met de Flourish Thinlits. Ik stanste de bloem twee keer uit Flirty Flamingo en plakte ze op elkaar. Tenslotte, nog een parel van de Metal Rimmed Pearls in het hart en klaar is de kaart.

Aan de binnenkant van de kaart stempelde ik nog een tekst uit de set. Maar dat ben ik vergeten te fotograferen...:-).

Een fijne dag  en tot stempels! 

Yvonne

Gebruikte materialen:





1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaart, Yvonne!