donderdag 9 juni 2016

Leuke plooitjes met Designerpapier In Colors 2015-2017


Deze week loop ik met de kinderen de wandel vierdaagse. Ze zijn erg enthousiast. Het is dan ook hartstikke gezellig en goed verzorgt elke avond. En het weer werkt ook mee, dat is niet onbelangrijk! Maar goed het blog bijhouden staat dan ook even op een lager pitje.


Desondanks heb ik nog wel een aantal leuke kaarten om te laten zien. Voor deze kaarten gebruikte ik het cardstock, de inkt en het designerpapier van de In Colors 2015-2017. Op deze manier kun je goed zien dat alles bij Stampin´ Up! op elkaar is afgestemd (zoals je misschien wel weet).


De leuke plooitjes in het papier zijn met een aantal rillijnen en wat snijwerk heel eenvoudig zelf te maken. Ik heb de set voor de nieuwe In Colors ook al klaarliggen. Die volgen later deze week.


Ik zeg het toch nog maar even ;-)...dat er is nog plek vrij voor de In Colorclub 2016-2018. Voor slechts 24 Euro per maand, spaar je in 5 maanden de gehele collectie papier, inkt, markers en cardstock bij elkaar. Voor meer informatie kunt u contact opnemen per mail.



Een fijne dag 

en 

tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen



1 opmerking:

Je@net zei

Mooie kaarten, Yvonne. Leuk met die plooitjes.
En succes met de avondvierdaagse!