dinsdag 12 juli 2016

Het zit d'r op - traktatiezakjes


Nog 3 dagen moeten de  kinderen naar school en dan begint de zomervakantie! We zijn dus al aan het aftellen en hebben er zin in. Nu maar hopen dat het met het weer ook nog een beetje de goede kant op wil gaan.


Voor de meester en juffen op school maak ik altijd een kleinigheidje -namens de kinderen- om ze te bedanken voor een gezellig schooljaar. Dit jaar maakte ik eenvoudige zakjes met lekkere drop en de tekst: het zit d'r op.


Natuurlijk kun je deze zakjes voor elke gelegenheid maken. 
Ze zijn snel, makkelijk en simpel te maken.



Ik gebruikte kant-en-klare cellophane bags en maakte een filmpje tijdens het maken van de zakjes. Je kunt 'm vinden op mijn You tube-kanaal of hieronder:


Hieronder nog even de maten:

Designer Series Paper    - 15,2 cm x 7,4 cm
Gekleurd cardstock         - 10,0 cm x 7,4 cm
Whisper White cardstock -  4,5 cm x 7,0 cm


***Vergeet deze maand niet de bonusactie van Stampin' Up!****
Bij besteding van elke € 60,00 ontvang je een kortingscoupon t.w.v. € 6,00. 
Deze kun je verzilveren van 2-31 augustus 2016 bij een bestelling.


Ik wens iedereen alvast een hele fijne en zonnige zomer toe!

Fijne dag en tot stempels

Yvonne

Gebruikte materialen:



2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke bedankjes heb je zo gemaakt, Yvonne!

Thea zei

Wat een leuk filmpje Yvonne