dinsdag 27 september 2016

Heel veel kaartjes... Hello Lovely - Project Life

Hallo en goedemorgen, Ik ben nog heel even in de Project Life-stemming, hoor. Afgelopen periode heb ik heel veel kaartjes gemaakt. En vandaag laat ik je nog een serie zien, die ik maakte. Dit keer geen kerst. Maar kaartjes voor het dagelijks leven..

Je kunt namelijk met de andere Card Collecties uit de jaarcatalogus ook prima aan de slag. De serie waarop ik onmiddellijk verliefd werd toen ik 'm zag is: Hello Lovely Card Collection. Deze serie bevat prachtige kaartjes, die je heel gemakkelijk kunt verwerken tot wenskaart. En gecombineerd met de Hello Lovely Accessory Pack kun je nog veel meer variaties maken. En dat zonder of met minimaal gebruik van stempels. Je kunt er makkelijk minstens 20 kaartjes mee maken. Ideaal voor het aanvullen van de voorraad ;-).













Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:




1 opmerking:

Je@net zei

Wat een mooie serie kaarten, Yvonne!