zaterdag 3 september 2016

Sweet Sixteen - Cadeauverpakking

De dochter van vrienden is eind vorige maand 16 jaar geworden. En ik maakte voor haar deze cadeauverpakking.


Ik stelde een pakketje samen van verzorgingsproducten en pakte deze leuk in. Stampin' Up! heeft verschillende maten Cellophane zakjes in het assortiment voor het verpakken van bijvoorbeeld koekjes of chocola, een flesje wijn of deze douchegel dus.... Voor wat meer stevigheid gebruikte ik het stoere papier Pop of Pink Designer Series Paper.


Met de stempelset Timeless Textures bestempelde ik een stuk cardstock. Met de cijfers uit de Number of Years stempelset stempelde ik de cijfers, die ik stanste met de Large Numbers Framelits. Het woordje sweet is gemaakt met de letters uit de set Labeler Alphabet.



Een geslaagd cadeautje! De ontvanger was er blij mee.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een vrolijk weggevertje heb je zo gemaakt, Yvonne. Kan me voorstellen dat de jarige er blij mee was!