donderdag 27 oktober 2016

Best wishes for the season - Seasonal Bells Stampin' Up!


Hallo en goede morgen! Vandaag dit schattige kleine kaartje. Het is een Notecard met bijpassende envelop. In een pakketje zitten 20 kant-en-klare kaartjes + enveloppen. Ideaal voor het maken van de kerstkaartjes (of verjaardagkaarten of uitnodigingen etc.) dit jaar.

Ik heb dit kaartje tijdens de stempel-party's en de workshop deze maand gemaakt en het viel bij de deelnemers zeer in de smaak! Het is voor iedereen snel, makkelijk en simpel te maken.



Ik heb op het kaartje een stukje Cherry Cobbler Cardstock geplakt en daarop weer een stuk Whisper White. Daarop stempelde ik de swirl uit de stempelset Seasonal Bells. De tekst komt uit de set Holly Berry Happiness.

Vervolgens plakte ik er een stukje Designer Series Paper This Christmas op. Daarop een paar kerstklokken, die ik stempelde in Cherry Cobbler en Garden Green en daarna ponste met de bijpassende pons. De set is verkrijgbaar in een bundel met 10% korting. 

De kaart is afgemaakt met een paar kleine belletjes , die ik aan een stukje baker's twine reeg en op de kaart plakte.

Mocht je nu ook zin hebben in het maken van je eigen kerstkaart(en) of wil je gezellig met een groep vriendinnen een avondje creatief aan de slag? Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je een bestelling plaatsen? Neem dan gerust contact op: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Het is ook een mooie kaart, Yvonne. Belletjes en twine maken het helemaal af!