maandag 24 oktober 2016

Kerstmis Peekaboo-kaart - Stampin' Up!

Hallo en leuk dat je weer even langskomt. Afgelopen weekend had ik een gezellige workshop met 6 dames. De gastvrouw is altijd wel in voor 'interactieve' kaarten en dus hebben we deze Peekaboo-kaart (gatefold-shutter card) gemaakt. 

Er zijn verschillende filmpjes en beschrijvingen in omloop. Maar die waren allemaal in inches en omdat de Europese maat Cardstock anders is, heb ik het omgezet naar centimeters.


Voor de basis van de kaart heb ik Cherry Cobbler cardstock genomen en ik heb dit gecombineerd met het mooie kerstpapier This Christmas Specialty Designer Series Paper uit de jaarcatalogus en de kleur Garden Green. Mooie, traditionele kleuren :-).


Als je de band verwijderd en de kaart open doet, is dat een ontzettend leuk effect. Een soort van cameralens-effect, zeg maar. 


Voor de band gebruikte ik de stempelset en stansen van de Merriest Wishes en de Pretty Pines Thinlits. Hieronder vind je het complete overzicht van gebruikte materialen.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u deze bestellen? Neem dan gerust contact op: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Yvonne!