woensdag 23 november 2016

Snelle kaartjes - Cookie Cutter Christmas - Stampin' Up!


**Uiterste besteldatum voor Sinterklaas is: zaterdag 26 november**



De Cookie Cutter Christmas stempelset en bijpassende pons zijn dé hit uit de Stampin' Up! kerstcatalogus 2016. Ze zijn dan ook echt superleuk, de afbeeldingen uit de set. 

Voor de basis gebruikte ik de Whisper White Notecards & Envelopes. En in combinatie met het vrolijke Candy Cane Lane Designer Series Paper heb je in een handomdraai een leuk setje kerstkaartjes.


De kerstman kleurde ik in met een Stampin' Write Marker in de kleuren Real Red, Basic Black en Crushed Curry.



Dit Gingerbread-mannetje stempelde ik met Early Espresso op Whisper White Cardstock


Het rendier heb ik met zwarte Memento inkt op Crumbcake gestempeld.


En ook de eskimo kleurde ik in met Stampin' Write markers 
(Crumb Cake en Early Espresso)


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Voor informatie en bestellingen kunt u contact opnemen per mail: mail@stampinclubnederland.nl


Geen opmerkingen: