maandag 7 november 2016

Stampin' Up! On Stage - Inspire, Create & Share

En dan is het alweer maandag....hallo en goedemorgen!
Ik heb een heerlijk weekend achter de rug. Ik hoop jullie ook?

Afgelopen zaterdag was ik bij het halfjaarlijkse On Stage event van Stampin' Up! 
De locatie was dit keer de prachtige Westergasfabriek in Amsterdam. 
Wat een supergave locatie is dit, zeg!

Twee keer per jaar organiseert Stampin' Up! voor alle demonstratrices een evenement vol inspiratie en creativiteit. Dit keer werd de nieuwe Voorjaarscatalogus 2017 en Sale-a-Bration brochure 2017 gepresenteerdIk mag er nog niets van laten zien, maar er staan weer leuke dingen in!


We zijn ook weer behoorlijk verwend met nieuwe stempelsets & producten, een heerlijke lunch, inspirerende presentaties en veel meer.

Tot slot van een geweldige, maar vermoeiende dag nog even een 'selfie' met z'n allen :-)



En...alle aanwezige demonstrators mogen al een bestelling doen uit de nieuwe catalogus. Mijn bestelling is dan ook al onderweg....Yeah!

Wil je er de volgende keer ook bij zijn?
...En profiteren van meer aantrekkelijke voordelen?  

 Om demonstrator te kunnen worden, schaf je een startpakket t.w.v. € 175,00 aan. Hiervoor betaal je slechts € 129,00. Als jou wensenlijst groot is, dan is het zeker aan te raden om eens na te denken over deze mogelijkheid. 

Het startpakket stel je helemaal zelf samen met producten die jij leuk vindt.
Als je besluit om je in december aan te melden in mijn team, dan kun je in je startpakket ook al de producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus kiezen (normaal kun je die vanaf begin januari bestellen). En je profiteert vanaf januari van de grootste promotie-actie van Stampin' Up!: 
Sale-a-Bration.

Na je aanmelding kun je op elk moment je eigen bestellingen (en die voor je vriendinnen) plaatsen en je ontvangt hierop maar liefst 20% korting! Tevens spaar je punten, die je kunt inwisselen voor leuke cadeaus. En er is nog veel meer...

De investering is laag, risico's zijn er niet.  Mocht je er uiteindelijk mee willen stoppen (wat ik me niet kan voorstellen :-) )? Dan is dat geen probleem.

Geïnteresseerd? Neem contact met mij op voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl
Ik vertel je er alles over en help je graag op weg.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne





Geen opmerkingen: