woensdag 4 januari 2017

Stampin' Up! Lente/zomercatalogus en Sale-a-Bration

Vanaf vandaag is het zover! De Lente-/zomercatalogus is LIVE.



Er staan weer ontzettend veel leuke en mooie stempelsets en accessoires in. 
Wellicht heb je op {Pinterest} ook al veel mooie voorbeelden gespot.
De komende tijd komen er uiteraard op deze website ook weer projecten langs, die ik maakte met de producten uit de nieuwe catalogus. Kom dus gerust regelmatig langs. 

Je kunt aan de linkerkant van de site -bij: volg dit blog per e-mail-  ook je mailadres invullen. Dan ontvang je een berichtje in je mailbox op het moment dat er een nieuwe post van mij online staat.


Daarnaast start vandaag ook de Sale-a-Bration. 
De grootste promotieperiode van het jaar bij Stampin' Up!
Deze loopt vanaf vandaag tot en met 31 maart 2016.



Bij besteding van elke € 60 mag je een GRATIS product kiezen uit de speciale folder. Er zijn weer een aantal leuke stempelsets en prachtig papier verkrijgbaar.

Bovendien wordt je bestelling ook nog eens GRATIS verzonden (alleen tot en met 31 maart).



Heb je beide catalogussen niet ontvangen en zou je er graag eentje per post toegestuurd willen krijgen? Laat het me dan even weten per mail: mail@stampinclubnederland.nl
Tegen de verzendkosten (€ 3,00) stuur ik er eentje toe. 
Deze kosten breng ik in minder op je eerstvolgende bestelling.

Komende maanden staan er weer een aantal leuke workshops gepland. 
Binnenkort vind je ze op de website. Wil je op de hoogte blijven van het aanbod? 
Stuur me dan een e-mail.

Een leuke dag vandaag en tot stempels!

Yvonne



1 opmerking:

craftsandhobbiesguides zei

Goedkoop hondenvoer bestellen :- "p hondenvoer bestellen van onze online webwinkel. Wij hebben een grote selectie van de beste kwaliteit hondenvoer bij nulam.nl.