vrijdag 27 januari 2017

Stampin' Up! Nailed it - kaarten voor mannen

Hallo en goedemorgen! 

Vorige week ben ik aan de slag gegaan met de stempelset Nailed it en de Build it Framelits. Wat een leuke set is dit, zeg!


De stempelset bevat allemaal leuke gereedschappen en afbeeldingen van schroefjes en spijkers. Leuk om je achtergronden mee te maken, zoals hieronder. Je kunt de afbeeldingen ook stansen met behulp van de Build It Framelits Dies. De strook Delightful Dijon heb ik bijvoorbeeld bewerkt met de stans van de liniaal. 


De 'schroeven' waarmee de tekst 'vast gezet' is, maakte ik door het binnenrondje van het onderstaand stansje te voorzien van een rillijntje met het vouwbeen.



Verder maakte ik ook nog onderstaande kaarten. Op de kaart hieronder heb ik de stempels en het cardstock gecombineerd met het stoere designer papier Urban Underground.





Maar je kunt de stempels ook combineren met andere 'stoere' stempels. Zoals hier met de achtergrondstempel Hardwood en een stuk jute lint. Op deze kaart zijn de gereedschappen ingekleurd met de Watercolor pencils. In de hoeken ook weer de 'schroeven' uit Early Espresso Cardstock.


Kortom, met deze set ga ik zeker nog veel kaarten maken. Als je er ook mee aan de slag wilt of andere spulletjes nodig hebt, dan kun je me mailen: mail@stampinclubnederland.nl Ik ga komende weekend weer een bestelling plaatsen.

Een fijne dag vandaag en alvast een heel gezellig weekend.

Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:



1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke stoere kaarten, Yvonne!