zaterdag 14 januari 2017

Stampin' Up! Urban Underground - kwartet verpakking

Ja, je leest het goed! Ik heb een verpakking gemaakt voor een kwartet-set.
Een collega uit het bestuur van het plaatselijke zwembad is eigenaar van dit bijzondere Johan Cruijff kwartet. En hij vroeg mij om er een verpakking voor het maken


Het duurde even voor ik inspiratie had voor een verpakking...maar soms moet je er gewoon voor gaan zitten en komt er zomaar een ideetje in je hoofd.



Ik wilde de verpakking een beetje in de stijl en kleuren van het kwart maken. Basic Grey en Crushed Curry passen daar perfect bij. En laat er nu in de nieuwe Lentecatalogus (pagina 47) een stoere papierlijn staan, waar deze kleuren perfect bijpassen: Urban Underground.
Ik heb voor een grijs/zwart papiertje gekozen om het doosje rondom te beplakken.


Voor de deksel heb ik gekozen om deze te bestempelen met een voetballen-motief. Deze komt uit een oudere stempelset van Stampin' Up!, die ooit in de collectie zat.

Met de Labeler Alphabet set stempelde ik de letters en knipte ze uit. Ik ben blij met het resultaat en de ontvanger ook. Missie geslaagd!


Een fijne dag en te stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:


1 opmerking:

Je@net zei

Dat ziet er super gaaf uit, Yvonne!