dinsdag 28 februari 2017

Party on - Stampin' Up! Balloon Adventures

Hallo en goedemorgen! Vandaag heb ik een paar vrolijke verjaardagkaarten, die ik maakte met de bundel Ballon Adventures. Het is zo'n leuke set met oneindig veel mogelijkheden.


Het bijpassende Designer Series Paper maakt er een vrolijk geheel van. Je kunt de grote stans gebruiken om deze uit het papier te snijden en op een kaart te plakken. Met de losse stansjes plak je de ballonnen in verschillende kleuren op.

Er zijn nog meer leuke accessoires bij deze bundel. Zoals embellishments, Washi Tape en lint. Je vindt het allemaal op pagina 5 van de lentecatalogus.


Maar met alleen de stempels en wat leuke kleurtjes inkt kun je er ook een gezellig geheel van maken. Plak achter de gestanste ballonnen een stukje mica en doe er wat "schudmateriaal" op. Plak er vervolgens nog een stuk cardstock achter en tenslotte op een basiskaart..en je hebt een schudkaart.



Hierboven en -onder nog wat ideetjes met de stansjes, stempels en het papier. Je hebt zo in een handomdraai een aantal leuke verjaardagkaarten.

Bij de kaart hieronder heb ik de tekst stempel direct op de stempel gekleurd met markers. En daarna afgedrukt. De leuke strikjes op de cadeautjes zijn ook stansen.


Aankomende periode zullen er nog wel meer leuke ideeen met deze set voorbij komen. Ik ben nog niet uitgespeeld ;-)

Aankomende weekend kun je weer bestellen. Mail me gerust via: mail@stampinclubnederland.nl om je bestelling door te geven. En profiteer nog even van de Sale-a-Bration. Er zijn weer een aantal leuke nieuwe producten toegevoegd aan de collectie.

Wil je de producten liever eerst zelf uitproberen. Plan dan een workshop voor jezelf en wat vriendinnen. Ik kom graag langs om een demonstratie te geven en een paar leuke projecten te maken.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:



1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke verjaardagkaarten, Yvonne!