maandag 20 februari 2017

Stempeltechniek: Spiegelen

Afgelopen week heb ik weer ontzettend genoten van de techniek-workshop, die ik bij mij thuis organiseerde. De dames waren ook erg enthousiast en zeer tevreden met de resultaten. Deze keer gingen we aan de slag met de Spiegeltechniek.



Na de uitleg van de techniek en een 'oefenrondje' maakten we twee kaarten met de set Lovely as a Tree. De eerste kaart is een winters tafereel in blauwtinten. Ik gebruikt Soft Sky voor de basis met een mat van Night of Navy. De bomen zijn gestempeld in Marina Mist inkt.





De andere kaart is een voorjaarskaartje geworden met de grote eikenboom. Om de natuur nog wat te benadrukken, is de achtergrond gestempeld met de stempel Hardwood in Pear Pizzaz. Dezelfde kleur als de basis van de kaart, die ik combineerde met Early Espresso



Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:



1 opmerking:

Je@net zei

Wauw...wat een mooie kaarten zijn dit, Yvonne!