vrijdag 17 maart 2017

Happy Birthday....to me!

Hallo! Gezellig dat je op deze feestelijke dag even langskomt.

Deze kaart maakte ik met de stempelset Delicate Details. De set bevat allemaal prachtige kanten randen. De set is GRATIS te kiezen bij besteding van € 60,00. De gebruikte kleuren en materialen van deze kaart kun je onderaan de pagina vinden.



Vandaag ben ik dus alweer 41 lentes...wat vliegt de tijd! Natuurlijk vier ik het vandaag met familie, vrienden en bekenden. Maar ik vier het ook met jullie!



***Wie jarig is trakteert.....***
Bestel jij op 17 of 18 maart Stampin' Up! producten via StampinClubNederland, dan mag je voor 12,5% van het bestelde bedrag een GRATIS product kiezen. Bovendien kun je nog steeds profiteren van de Sale-a-Bration.

Bestel je voor € 60, dan mag je voor € 7,50 een product uitzoeken. Je kunt bijvoorbeeld voor stempelinkt gaan (€ 8,00). Je betaalt hiervoor dan slechts € 0,50! En je mag ook nog eens een gratis product kiezen uit de Sale-a-Bration brochure.
Bestel je voor € 120,00, dan mag je voor € 15,00 iets extra's uitzoeken. 
En je kiest 2 GRATIS Sale-a-Bration producten etc.

Ik zie je bestelling graag tegemoet!

E-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Een een gezellige dag vandaag en tot stempels!


Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan gerust contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, Yvonne, en een heel fijne dag gewenst!