zondag 26 maart 2017

Stampin' Up! - Swirly Bird & Swirly Scribbles


***Laatste Sale-a-Bration bestelling: vrijdag 31 maart 2017***
Gratis producten bij elke € 60,00 en geen verzendkosten.

_________________________________________________________________________

Hallo op deze zonnig dag! Heerlijk dat voorjaarszonnetje.
Ik heb vandaag een vrolijke kaart voor jullie.



Afgelopen week schoven weer 6 enthousiaste dames aan voor het kaartenbuffet.  Voor het menu van dit buffet maakte ik een aantal kaarten met de set Swirly Bird en bijpassende stansen Swirly Scribble.

Deze set is zo ontzettend leuk, maar zeker ook veelzijdig. Een echte  aanrader dus! En nog tot 31 mei verkrijgbaar met bundelkorting van 10%.

Voor deze kaart werd ik geïnspireerd door kaarten die ik op Pinterest zag. En ik maakte er een soort van serie van, die ik je deze week laat zien. Dit is dus de eerste.

De basiskaart is Whisper White Cardstock (13 x 13 cm). Ik gebruikte hiervoor de grote vellen in scrapformaat. Ideaal voor dit formaat kaarten. Daarop een mat die een 0,5 cm kleiner is dan de basis. Met de Stitched Shapes Framelits Dies stanste ik twee vierkanten ook uit Whisper White en een vierkant uit Basic Black Cardstock.

Ik gebruikte een variant op de Triple Time Stampin' -Techniek:
Op het grote vierkant (12,5 x 12,5 cm) legde ik het op een na kleinste vierkant. Daarover stempelde ik de verschillende cirkels en spetters uit de set. Ik gebruikte de inktkleuren: Melon Mambo, Bermuda Bay, Daffodill Delight en Tangerine Tango. Allemaal uit de Brights collectie. En ik gebruikte Memento zwart.
Daarna haalde ik de vierkanten uit elkaar en plakte het zwarte vierkant ertussen en daarna  op het grote vierkant en vervolgens op de basiskaart. 

Op het kleinste vierkant stempelde ik de tekst in Bermuda Bay (die komt uit mijn privé-collectie) en zette de randen wat aan met een sponsje. Deze is vervolgens verhoogd opgeplakt met behulp van Stampin' Dimensionals.

Een hele fijne en zonnige dag 

en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen of wil je producten bestellen? Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Yvonne!