donderdag 30 maart 2017

Swirly Bird & Swirly Scribble - Thanks, thanks, thanks....


***Laatste Sale-a-Bration bestelling: vrijdag 31 maart 2017***
Gratis producten bij elke € 60,00 en geen verzendkosten.

_________________________________________________________________________

Hallo en leuk dat je weer even komt kijken! 

Als je afgelopen week ook langs geweest bent, dan kon je {HIER} lezen dat ik deze week een aantal kaarten laat zien met de Swirly Bird stempelset en stansen.

Iedereen die via mij een bestelling plaatst krijg van mij altijd een kaartje erbij. 
Deze maand maakte ik deze kaartjes voor bij de bestelling.

Bestel je ook mee met de laatste bestelling van de Sale-a-Bration? 
Dan ontvang je ook een leuke kaart. 


De lay-out en techniek van onderstaande kaart is gebaseerd op de kaart die je eerder deze  week kon zien. Maar ik gebruikte andere kleuren.


De kleuren zijn Real Red, Old Olive, Daffodill Delight en Early Espresso.



Nog meer inspiratie met deze set nodig? Kijk dan even op {dit Pinterest-bord}.

Een fijne dag vandaag 
en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Zijn er vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl





1 opmerking:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Yvonne!