dinsdag 28 maart 2017

Swirly Bird & Swirly Scribbles meet Botanical Builders


***Laatste Sale-a-Bration bestelling: vrijdag 31 maart 2017***
Gratis producten bij elke € 60,00 en geen verzendkosten.

_________________________________________________________________________

Hallo, gezellig dat je even komt kijken! 

Zoals beloofd in dit bericht, is deze week Swirly Scribble & Swirly Bird-week. 
Ik maakte namelijk een serie kaarten met deze set voor het kaartenbuffet van afgelopen week, die ik jullie deze week laat zien.

De stempels en stansen staan sinds vorig jaar in de jaarcatalogus. Toen maakte ik er ook een aantal leuke kaarten mee, die je in {dit berichtkunt vinden. En eigenlijk gebruik ik ze veel te weinig, want ze zijn té leuk! 

Voor de kaart van vandaag combineerde ik de bundel met de stansen Botanical Builder. 



De basis kaart is Rich Razzleberry en daarop een mat van Whisper White Cardstock. Hierop stempelde ik de cirkels en bloemetjes in de kleuren: Rich Razzleberrry, Sweet Sugarplum en Blushing Bride.

Met de Swirly Scribble stansen, sneed ik de 'golven' uit Rich Razzleberry Cardstock en plakte deze dwars over de kaart. 
Daarop de bloem, waarvoor ik restjes cardstock gebruikte in de kleuren: Blushing Bride, Pear Pizzaz en Whisper White.

Besteltip:
De Swirly stempels en stansen zijn apart verkrijgbaar, maar tot 31 mei nog in een bundel. Je ontvangt dan 10% korting bundelkorting.

Kies er een flesje lijm of een inktpad bij en je mag een GRATIS product kiezen uit de speciale Sale-a-Bration collectie. Neem voor meer informatie of bestellingen contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl






Geen opmerkingen: