zondag 30 april 2017

Embossen met waxpapier

Hoi! Vandaag de laatste kaarten die we vorige week maakten tijdens de techniekworkshop.
Dit keer combineerden we de embossingfolder met waxpapier. In {dit bericht} liet ik al een aantal kaarten zien.


Ik  maakte ook een aantal achtergronden in andere kleuren en met andere embossingfolders. Hieronder zie je de kaarten die ik ervan maakte.



Bij deze kaart combineerde ik het bruin met goud. Een prachtige combinatie.



Met de embossingfolder Fluttering en Wisteria Wonder inkt is het effect weer heel anders. De tekst komt uit de Nederlandse set Recht uit het Hart. De tekst luidt eigenlijk: "soms zit het mee, soms zit het tegen". Maar ik heb alleen het laatste deel van de stempel beïnkt met behulp van een Stampin' Write Marker en vervolgens gestempeld.


Een fijne dag vandaag
en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neemt u dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl


1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Yvonne!