zondag 9 april 2017

Proost op je verjaardag - Mixed Drinks

Hallo! Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad. 
Wat een heerlijk weer was het, zeg!

Deze twee kaartjes, maakte ik voor het kaartenbuffet van de afgelopen keer.
Eentje voor hem en eentje voor haar. Ik gebruikte hiervoor de stempelset Mixed Drinks.


Op de kaart voor 'haar' maakte ik een achtergrond met de Playful Backgrounds stempelset. Daarop plakte ik een rechthoek van Cherry Cobbler en Whisper White
Met het rietje uit de stempelset stempelde ik een rand rondom het witte cardstock.


De kaart voor 'hem' heeft een achtergrond van Designer Series Papier Basic Black.
De basis voor beide kaarten is Thick Whisper White Cardstock en de tekststempel komt uit mijn privé collectie.

Een fijne week alvast en tot stempels!

Yvonne



Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt bestellen? Neemt u dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl


1 opmerking:

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Yvonne!