woensdag 24 mei 2017

Workshop - Stempeltechniek: Scheerschuim


Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef, was het een enerverende, maar gezellige week. Na de workshop op de Libelle Zomerweek, stond er vrijdag een Techniekworkshop bij mij thuis gepland. Deze keer maakten we achtergronden en gingen we aan de slag met: scheerschuim!


Na wat uitleg, informatie en een demonstratie van de techniek, konden de dames zelf aan de slag. Kleurtjes werden gekozen en het 'kliederen' kon beginnen. 
Wat een plezier en enthousiasme gaf dat, zeg!


De ooh's en aah's vlogen over de tafel bij het creëren van al die leuke en verrassende achtergronden. Kleurtjes werden uitgewisseld...


Kortom, het was een gezellige 'rommel' aan tafel.  


Nadat de achtergronden gemaakt waren, werd er plaats gemaakt voor stempels en inktkussens. Want een aantal achtergronden moest uiteraard verwerkt worden tot een kaart. Erg leuke en verrassende kaarten waren het eindresultaat. 



Natuurlijk had ik zelf ook een aantal voorbeelden gemaakt.
Hiervoor gebruikte ik de nieuwste materialen uit de 2017/2018 catalogus.
Waaronder de stempelset Daisy Delight en bijpassend Daisy Punch.
Beiden verkrijgbaar vanaf 2 juni a.s.


Heb je de catalogus nog niet en wil je 'm graag ontvangen? 
Stuur me dan even een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl. 


Een gezellige dag en tot stempels!

Yvonne




1 opmerking:

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit, Yvonne. En wat een leuke kaarten zijn er gemaakt!