donderdag 29 juni 2017

Daisy Delight - Fun Fold Card

Deze kaarten zijn zo ontzettend leuk om te maken. Het is weer eens iets anders en je kunt er het prachtige Designer Papier perfect voor gebruiken.


Al eerder maakte ik de kaarten met het In Color Designer Papier. Je kunt ze {HIER} bekijken.


Voor deze kaarten gebruikte ik de Delightful Daisy stempelset en bijpassende Daisy Punch. En combineerde dit met het bijpassende Daisy Delight Designer Papier.


Helaas is de stempelset en bijpassende pons op dit moment even niet bestelbaar. De bundel is zo populair, waardoor de voorraad sneller dan verwacht werd uitverkocht. Op dit moment wordt alles in het werk gesteld om de set zo snel mogelijk weer in voorraad te krijgen.


Deze kaarten kun je met vele papiertjes en sets combineren. Hieronder bijvoorbeeld nog eentje die ik maakte met de Eastern Palace stempelset, stansen en het papier.




***IN COLORCLUB 2017-2019****

Ik heb nog een allerlaatste plekje vrij voor de In Colorclub.


Voor slechts € 28,95 ontvang je elke maand (gedurende 5 maanden) een compleet pakket met cardstock, designer papier, inkt, marker, lint enz. Aan het einde van de periode heb je een compleet pakket van alle 5 kleuren bij elkaar verzameld. Bovendien ontvang je maandelijks een beschrijving van een project in je mailbox, ter inspiratie.
Uitgebreide informatie lees je {HIER}
Aanmelden & vragen: mail@stampinclubnederland.nl


Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de materialen of wilt u bestellen? Stuur me gerust een e-mail. Ik help u graag verder. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

\




1 opmerking:

Je@net zei

Een prachtige serie kaarten, Yvonne!