dinsdag 20 juni 2017

Happy Birthday - Jar of Love


Wat een super weertje is het, zeg! Voor sommigen misschien te warm, anderen vinden het heerlijk..Tja, het weer is altijd wel onderwerp van gesprek. Maar van mij mag het wel zo blijven. Heerlijk. Hoewel er dan op creatief gebied weinig uit m'n handen komt...

Dus is het wat rustiger in deze periode. Maar ik heb nog wat kaartjes, die ik niet eerder heb laten zien. Zoals deze, die tijdens het laatste kaartenbuffet begin deze maand, op het menu stonden. Ik maakte ze met de bundel Jar of Love.



Het is een prachtige bundel met veel stempeltjes en dus ook veel mogelijkheden. Met de bijpassende stansen kun je de bloemetjes stansen. In dit geval is het potje water direct op het papier gestempeld. Maar ook die zou je kunnen stansen.


De tweede kaart is gemaakt met behulp van de maskeer-techniek. Het middendeel is afgeplakt met een ovaal stuk papier. Daarna zijn de bloemen en blaadjes gestempeld. Als je het ovaal vervolgens weghaalt, hou je een wit vlak over voor een tekst.


Geniet van het mooie weer en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem gerust contact met mij op, ik help u graag verder. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl




Geen opmerkingen: