donderdag 22 juni 2017

Scheerschuimtechniek - Happy Birthday Gorgeous

Leuk dat je weer even langskomt op de website. 
Vandaag heb ik een aantal kaartjes voor je, die ik maakte met de nieuwe bundel Happy Birthday Gorgeous.

De bundel bestaat uit een stempelset en een hele mooie stans met de tekst 'Happy Birthday'. De stempelset bevat een aantal teksten in een heel mooi lettertype. En daarnaast vind je in de set een heleboel leuke bloemetjes en blaadjes om een gezellig verjaardagkaartje te maken.


Deze kaarten zijn gemaakt met behulp van de scheerschuim-techniek. Oh, wat hebben we een lol gehad tijdens de techniek-workshop vorige maand. Er werden leuke en steeds weer andere achtergrondjes gemaakt. Deze kaartjes dienden als voorbeeld.


Hoe meer kleuren je gebruikt, des te bonter wordt de achtergrond. Het geeft een prachtig effect en de kaart heeft dan vaak niet veel meer nodig. De mooie "Happy Birthday" -gestanst uit Gold Foil-  is dan perfect als eye-catcher.


Op de kaart hierboven heb ik wel wat roosjes uit de stempelset gebruikt. Ook dat geeft een leuk effect. En de kaart ziet er daardoor net weer even anders uit.


Tot slot nog een heel ander kaartje met dezelfde set. Hier heb ik de bloemetjes en blaadjes in een strook op de kaart gestempeld. Daaroverheen plakte ik een banner met een tekst. Zie je hoe mooi het lettertype van de tekst is?!



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de materialen of wilt u bestellen? Neem dan gerust contact met mij op, ik help u graag verder. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Mooie kaarten, Yvonne!