dinsdag 4 juli 2017

Happy Birthday - 50 jaar!



Afgelopen week werd mijn lieve Upline Ute 50 jaar! 
Een mooie mijlpaal, dus maakte ik een kaartje voor haar.

Voor dit kaartje heb ik me laten inspireren door de kaart hieronder, uit de Stampin' Up! 
Jaarcatalogus 2017-2018. Je vindt 'm op pagina 81. Ik had de Celebration Thinlits Dies net binnen en wilde ze graag gebruiken. Zoals je ziet is de lay-out hetzelfde, ik heb de kleuren en het papier aangepast.

  
Voor de kleuren werd ik geïnspireerd door de kleurenuitdaging van Global Design Project
Ik volg de uitdagingen van deze website regelmatig. Ze zijn erg leuk, maar gun mezelf de tijd (of moet ik zeggen de rust) niet om er eens aan mee te doen. Tot ik dit kaartje maakte...maar helaas ben ik al te laat (dat heb ik dan weer). Volgende keer beter...


Het kaartje is in elk geval goed gelukt :-). Ik gebruikte het prachtige en feestelijke Foil Frenzy Specialty Designer Paper. Een kraft karton met verschillende glanzende motieven in 4 kleuren. Perfect voor het maken van cadeauverpakkingen. Voor dit kaartje gebruikte ik een stukje voor de achtergrond.

De label uit Berry Burst Cardstock en de feesthoedjes met bloemetjes (Lemon Lime Twist) komen uit de set stansen Celebration Thintlits Dies.
De cijfers en de banner maakte ik met de Large Numbers Framelits Dies en de Number of Years stempelset.



Wat ik ideaal vind, is dat Stampin' Up! sinds de nieuwe catalogus ook mini-dimensionals in de collectie heeft! Perfect voor de cijfers, die ik hier gebruikte. Kleiner knippen van dimensionals hoeft niet meer! Plakken en klaar.
#144108 Mini Stampin' Dimensionals - € 5,00 (720 stuks!)



Hieronder vind je de complete lijst met gebruikte materialen.

Ik wens je een mooie dag!

Tot stempels

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Stuur met gerust een e-mail. Ik help je graag verder. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Yvonne.
En ik zou de mini dimensionals nu al niet meer kunnen missen!