donderdag 3 augustus 2017

Hello Friend - Oh So Eclectic


De stempelset Oh So Eclectic is één van mijn favoriete stempelsets uit de catalogus. De stempels geven een mooi aquarel effect wanneer je ze afdrukt. En samen met de bijpassende stansen heb je een heel veelzijdige combinatie. 

Naast de stansen om de bloemen en blaadjes te stansen, is er ook een stans om een achtergrond te maken. Deze stans kun je ook als sjabloon gebruiken. En zie je de blaadjes die gedrukt zijn in het witte cardstock? Dat is een stans die de takjes niet uit het papier stanst, maar waarmee je de blaadjes kunt embossen.


Ik heb van de stansen uit de set sjablonen gemaakt en gecombineerd met embossing pasta. Het is niet te zien, maar op de kaart hieronder heb ik -nadat de pasta droog was- de verhoogde delen nog bewerkt met de Wink of Stella clear pen.


Wil je ook meer weten over de mogelijkheden met de embossing pasta en het eens uitproberen? Organiseer dan eens een workshop met een aantal vriendinnen en bekenden. Meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Stuur me een e-mail. Ik help u graag verder. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaarten met deze set, Yvonne!