zaterdag 11 november 2017

Painted Harvest * Gift Bag Punch Board - Cadeauverpakking



Hallo en leuk dat je weer even langskomt. 
Vorige week gaf ik een workshop tijdens een stempelfeestje 
bij een groep enthousiaste vriendinnen. 

Voor de gastvrouw bracht ik dit leuke herfstdoosje mee.
Ik gebruikte hiervoor de Gift Box Punch Board.


Het doosje is in twee delen. 
Voor de top gebruikte ik het mooie herfstpapier Painted Autumn 
op pagina 49 van de wintercatalogus. 


Met de bijpassende stempelset Painted Harvest stempelde ik de zonnebloem en blaadjes.
De blaadjes zijn geponst met de Leaf Punch.
De zonnebloem heb ik uitgeknipt en vervolgens heb ik
 het geheel op een cirkel geplakt.



Tijdens de workshop liet ik zien hoe het doosje gemaakt kon worden.
En heeft iedereen het doosje kunnen maken.

De top is deze keer geen designer papier, maar helemaal gestempeld 
met de set Painted Harvest. 

Ik stempel graag mijn eigen Designer Papier. En elke keer weer krijg ik 
verbaasde reacties, omdat het lijkt alsof het voorbedrukt papier is.
Een mooi compliment...en mogelijk gemaakt door de combinatie van kwalitatief goede inkt en papier. Van Stampin' Up! uiteraard :-).


Het label maakten we met behulp van de set Decemberlabels en 
bijpassende Every Day Label Punch.

Het was weer een geslaagd stempelfeestje!
De volgende keer een feestje bij jou thuis?
Mail me voor informatie & mogelijkheden: mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw....wat heb je dat super mooi gedaan, Yvonne!

Thea zei

Wat een leuk tasje.

groetjes thea