woensdag 21 februari 2018

Feesttaart - 80 jaar Hiep Hiep Hoera


Hallo! Vandaag viert mijn tante haar 80e verjaardag. 
Wat een mooie mijlpaal om te beleven, zeg!

Daarom heb ik voor haar deze feestelijke kaart gemaakt.
De basis is een stuk Berry Burst Cardstock en daarop een mat van Old Olive.
Daarop heb ik een stuk Shimmery White Cardstock geplakt.
Vooraf heb ik dit stuk bewerkt met Berry Burst inkt en water.

De prachtige feesttaart komt uit de gelijknamige Nederlandse set.
Ik heb 'm afgedrukt met Basic Black Inkt en ingekleurd met inkt en een blenderpen.
Met de bijbehorende stansen heb ik het taartplateau gestanst uit Silver Foil Sheet.


En dan....de binnenkant. 



 Een leuke verrassende pop-up in een soort boekvorm!



Op beide zijden heb ik de leuke teksten uit de stempelset Feesttaart gebruikt.
Rondom de set is een hele mooie serie van papier, lint, cardstock en nog veel meer verkrijgbaar. Je vindt de complete suite op pagina 10 t/m 13 van de lentecatalogus. 



De Sweet Soirée embellishment Kit hoort hier ook bij. In het pakketje vind je lint, vellum takjes, een aantal voorgestanste feesttaarten en leuke bloemetjes. Deze heb ik aan de binnenkant van de kaart gebruikt. En de cijfers van de '80' komen ook uit deze kit.


Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je me gerust mailen: mail@stampinclubnederland.nl



Nog tot en met 31 maart a.s. kun je bij besteding van elke € 60,00 een gratis product kiezen uit de exclusieve Sale-a-Brationcollectie. En sinds 16 februari zijn hier een aantal nieuwe producten aan toegevoegd. Rechts op de website kun je de onlinefolder aanklikken.



Gebruikte materialen:
Voor vragen, advies en/ of bestellingen kun je contact opnemen met mij opnemen: mail@stampinclubnederland.nl







4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie en feestelijke kaart, Yvonne. En de verrassende binnenkant maakt de kaart helemaal af. Je tante zal er blij mee zijn!

gerrie zei

Wat een schitterende kaart weer Yvonne, woww.prachtig gedaan.Je tante zal blij verrast zijn met zo'n mooie kaart.

Thea zei

Wat een mooie kaart

Thea zei

vooral de binnenkant weer eens een andere soort kaart.
Groetjes Thea