zondag 11 februari 2018

Veel Liefs! - Valentijnsdag: niet plakken, maar smakken

Hallo, leuk dat je weer even komt kijken.


Binnenkort is het Valentijnsdag. 
En bij PostNL hebben ze dit jaar weer een leuke actie: "Niet plakken, maar smakken".
Een goede reden om een kaartje te sturen, dacht ik zo. Dus ben ik druk geweest met het maken van deze mini-slider kaartjes. Het zijn lieve, kleine kaartjes van 6,5 cm x 9,5 cm en heel eenvoudig te maken.



Het origineel vond ik op Pinterest bij Heidi Smith


Hieronder vind je het filmpje dat ik zelf maakte met de maten in cm.
Je kunt ook deze link volgen om het filmpje te bekijken.



Succes als je het kaartje ook gaat maken.

Tot stempels!

Yvonne


Sluit je ook aan bij het team en ontvang altijd minimaal 20% korting!
Kies een startpakket t.w.v. € 179,00 aan producten en betaal slechts € 129,00.
Tijdens Sale-a-Bration mag je bovendien nog 2 gratis stempelsets kiezen.
Mail me gerust voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

Tot en met 31 maart a.s. kies je bij elke bestelling van € 60,00 een gratis product.
Bestellen en informatie: mail@stampinclubnederland.nl













Gebruikte materialen:



2 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuk geworden, Yvonne.
En bedankt voor de duidelijk uitleg middels het filmpje!

Thea zei

Wat een leuk kaartje leuk om te maken denk ik zal het filmpje goed bekijken groetjes Thea