dinsdag 17 april 2018

Laatste kans - Retired producten

De verkoop van de lijst met uitlopende producten is in volle gang.
Nog tot en met 31 mei a.s. kun je deze sets bestellen.
En er geldt: op=op. 

Hieronder een aantal kaartjes, die ik afgelopen jaren heb gemaakt 
met mijn favoriete stempelsets.


Number of Years is één van mijn favoriete sets.

De set bevat prachtige cijfers in een mooi formaat voor gebruik op een kaart.
Maar ze zijn ook super op scrapbookpagina's en andere foto albums.


Ook zonder de cijfers, kun je een snel & makkelijk kaartje maken voor elke gelegenheid.





Een andere favoriete set is Birthday Blooms.
Ik vind de bloem echt pracht en super op in te kleuren met wat je maar wilt; blenderpennen, Stampin' write markers, watercolor pencils of inkt.



En de laatste set is Butterfly Basics.
Een gave set die zich super leent om in 'laagjes' te stempelen.



Check hier de complete lijst met uitlopende producten.
Ik verzorg graag je bestelling. Neem gerust contact op: mail@stampinclubnederland.nl





Geen opmerkingen: