vrijdag 17 augustus 2012

Stijlvolle kaarten



Vandaag even iets anders om te laten zien. 
Vorige week maakte ik deze kaarten met de embossingfolder Elegant Bouquet en de stempelset Four Frames met bijpassende pons. Op deze kaarten heb ik pareltjes op de bloemetjes geplakt. Maar je kunt de bloemetjes natuurlijk ook inkleuren met de prachtige markers van Stampin' Up! Een lintje om de kaart om het af te maken. En je hebt een eenvoudige, maar toch stijlvolle kaart, vindt u ook niet?


De stempelset Four Frames bevat vier verschillende labels, waarin je teksten of kleine afbeeldingen kunt stempelen. Behalve op een kaart kun je de labels ook aan een cadeautje hangen, zoals bijvoorbeeld bij deze zakjes:


Binnenkort kunt u  deze en andere producten van  Stampin' Up!® bij mij bestellen.Wilt u de catalogus met alle producten en nog veel meer ideeën alvast aanvragen? Kijk dan even hier voor meer informatie. 

Op 1 en 2 september sta ik met  Stampin' Up!® op het Hobbyfestival in Groningen. Komt u ook? 

Stempelset: Four Frames

Decorative Label Punch
 Embossingfolder: Elegant Bouquet


2 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heel mooi gemaakt idd. Daar ben ik niet zo goed in.

Stempelacademie met Cindy zei

Super mooi, clean and simple! Kijk er al naar uit!