donderdag 25 juli 2013

Challenge #12 - SU-per Challenges


Ondanks het mooie, warme weer start vandaag alweer de twaalfde challenge op het blog van SU-per Challenges. Binnen is het vaak lekker koel, dus heerlijk om even de stempels en inkt erbij te pakken en mee te doen met onze Challenge! Het design-team heeft haar best gedaan om jullie te inspireren. Op het blog zie je dan ook weer allerlei verschillende voorbeelden. 

Het thema is de komende twee weken: One Layer. Een kaart met maar één laag.
Dat leek me redelijk eenvoudig, maar het viel nog niet mee moet ik eerlijk zeggen. Dus na wat speurwerk op het internet toch wat inspiratie gevonden. En dit is dan mijn bijdrage geworden:


Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Simply Sketched. Dat is een hele mooie hostess set. Deze set kun je als gastvrouw van een stempelparty gratis uitzoeken als de omzet € 200 of meer bedraagt of als je bij mij een (gezamenlijke) bestelling plaatst van € 200 of meer.  

De afbeelding heb ik geëmbost met wit embossingpoeder en bewerkt met de heattool. Daarna heb ik met behulp van de inktpad en een aquapainter de kleuren over de gestempelde afbeelding aangebracht. Ik heb de kleuren Bermuda Bay, Daffodill Delight en Old Olive gebruikt.

Lijkt het je leuk om deze techniek zelf ook te doen en/ of wil je deze stempelset in je bezit krijgen? Organiseer dan ook een stempelparty bij jou thuis! Je nodigt een aantal vrienden en bekenden uit en ik zorg voor de rest. Neem contact met mij op voor de mogelijkheden: mail@stampinclubnederland.nl

Fijne dag vandaag!

#######################

Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland

In juli en augustus maakt u, bij een bestelling vanaf 75 Euro, kans op een Cardstock & Inktpad kit en uw bestelling wordt  GRATIS verzonden!

27 juli: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
3 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
10 aug:Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
17 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
24 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
31 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60


1 opmerking:

Je@net zei

In al z'n eenvoud een heel mooi kaartje, Yvonne!
Fijn weekend :o)