zondag 28 september 2014

Jubileum - 25 jaar

Sinds 3 maanden zit mijn zoontje op zwemles. En afgelopen maand vierde zijn juf, dat ze 25 jaar in dienst was bij het zwembad waar ze werkt. Dat vond ik wel een leuke reden om een kaartje te maken en haar te geven. Het is een heel eenvoudig kaartje geworden:


De stempel met de golfjes is een randstempel, die me deed denken aan water. Deze heb ik afgedrukt in verschillende tinten blauw. Het idee om dat te doen kwam ik tegen op Pinterest.


Ik heb de voorkant op twee lagen blauw karton geplakt. Nog een grote tekst erop en de kaart was vrij snel klaar. 

Nieuw! Voortaan kun je onder elk bericht op de site van StampinClubNederland een lijst vinden van gebruikte materialen voor het project. Door te klikken op de producten, kom je direct in mijn webshop. Zo kun je in een oogopslag en een muisklik zien welke producten ik heb gebruikt voor het project.

In de webshop kun je het product beter bekijken en je vindt er tevens informatie over het product. Uiteraard kun je het product hier eventueel meteen bestellen. 

Een andere mogelijkheid is om op 'Supply List' linksonder te klikken voor een overzicht van de producten. Er wordt dan een lijst van producten gedownload, die je eventueel kunt printen als naslag. Of mail de lijst naar: mail@stampinclubnederland.nl en de bestelling wordt op een zaterdag voor je geplaatst.

Hieronder de gebruikte materialen voor dit project:


Geen opmerkingen: