zaterdag 5 november 2016

Merry Mice Stampin' Up! - Merry Christmouse!






Wat zijn deze muisjes schattig! Vind je niet? 
Ik maakte deze kaartjes ter voorbereiding op een workshop afgelopen weekend.

Deze maand is de stempelset Merry Mice verkrijgbaar met maar liefst 25% korting!



De afbeelding stempelde ik met Stazon inkt op een stuk Shimmery White Cardstock. En ze zijn ingekleurd met de blenderpen en inkt. Het Shimmery White Cardstock heeft een heel subtiel glittertje, wat een feestelijke uitstraling geeft. En bovendien is het perfect om te kleuren met water en inkt of de blenderpen en inkt.

De basis van de kaartjes zijn de Crumbcake Notecards & Envelops. Om de afbeelding wat extra te benadrukken plakte ik er alleen een stukje gekleurd cardstock achter. Op de eerste kaart stempelde ik ook nog wat vuurwerk uit de set It's a celebration.
En op het kaartje hierboven stempelde ik nog wat hulstblaadjes uit de set Holly Berry Happiness, die ik daarna ponste met de Holly Berry Builder Punch.


Meer weten over het inkleuren van afbeeldingen, het werken met de blenderpen en inkt? Neem gerust contact met mij op voor het maken van een afspraak: mail@stampinclubnederland.nl

Gebruikte materialen:

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

1 opmerking:

Je@net zei

Super leuke karten, Yvonne!