zaterdag 24 december 2016

Bijna kerst....

En dit is dan echt het allerlaatste kerstkaartje van dit jaar! Deze stond op het menu tijdens het afgelopen (kerst-) kaartenbuffet.


Ik wens jullie hele fijne kerstdagen 
en een mooi en creatief Nieuwjaar!


Ik ga lekker genieten van een paar weekjes vakantie en me 
voorbereidingen op een nieuw & creatief jaar.

Wil je op de hoogte blijven van het workshopprogramma en de data voor het kaartenbuffet in het nieuwe jaar? Stuur me dan een mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een hele fijne dag en tot stempels!

Yvonne 

Gebruikte materialen:


1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart om de kerstkaarten mee af te sluiten, Yvonne.
    Jullie ook fijne feestdagen gewenst en tot blogs in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik stel het zeer op prijs!

Thanks for your reaction. I really appreciate it!