dinsdag 21 november 2017

Cadeauzakjes - Speciaal voor jou



Vorige maand eindigde de In Colorclub 2017-2019. 
Vijf maanden lang ontvingen de deelnemers aan de club een pakketje met inkt, papier, lint, cardstock en embellishments van één kleur uit de In Colorcollectie 2017-2019.

Als dank voor de deelname aan de club, ontving iedereen dit mooie cadeauzakje met inhoud (uiteraard).


Ik gebruikte de Striped Treat Bags uit de jaarcatalogus op pagina 195.
Deze zakjes zijn per 10 stuks verpakt. De mooie gouden strepen maken het zakje extra feestelijk en chique om te geven.


Voor de label gebruikte ik de Scalloped Tag Topper Punch en een stuk Year of Cheer Specialty Designer Paper uit de Herfst-/ Wintercatalogus (pag. 37). 
Daarop plakte ik een Foil Snowflake met de Vanille kleurige zijde naar boven.

Het label uit de set Decemberlabels stempelde ik met Versamark en is daarna met goud embossingpoeder bewerkt. Vervolgens ponste ik met de Everyday Label Punch.


De label is aan het zakje vast gemaakt met een Gold Library Clip met daaromheen een stukje Natural Trim Gold.

En zo heb je snel en eenvoudig een leuk cadeautje. Ideaal voor het weggeven van bijvoorbeeld  cadeaubonnen. En  zeker ook een leuk idee voor de kerst.

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help u graag verder.





2 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige cadeauzakjes heb je zo gemaakt, Yvonne!

Thea zei

Hay yvonne

Ik vond hem heel leuk nog dank je wel.

Groetjes Thea