dinsdag 4 september 2012

Cadeautje


Afgelopen weekend ben ik samen met mijn toekomstige upline naar het hobbyfestival in Groningen geweest. We waren daar om promotie te maken voor Stampin' Up! en nieuwe demonstratrices te werven. 


Ik maakte voor haar deze gablebox, waar ik mini-stroopwafels ingestopt had en een kaart in de vorm van een kopje met daarin theezakjes.


Ik gebruikte het dessinpapier Fresh Vintage en de gelijknamige stempelset (beiden helaas niet meer verkrijgbaar). De tekstlabel aan het doosje heb ik gemaakt met de pons Decorative Label.

Beide cadeautjes waren verpakt in een cadeautasje, waarop ik een roos had geplakt. 
De roos is gemaakt met de Two-step-owl pons en de scalloped cirkel pons. Leuk toch, hoe veelzijdig de producten van Stampin' Up! zijn?!



Morgen maakt Stampin' Up! bekend wanneer ze de markt in Nederland openen. Spannend!

Groetjes, Yvonne




Gebruikte materialen: 

Decorative Label punch

Two-step-Owl punch

Scalloped Cirkel punch  2 .3/8" 




Geen opmerkingen: