dinsdag 16 oktober 2012

Summer Silhouettes



Het heeft even geduurd. 
Maar eindelijk heb ik tijd om jullie een nieuwe creatie te laten zien.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Summer Silhouettes. 
Een hele leuke stempelset met eindeloos veel mogelijkheden. 
En ondanks het druilerige weer, heb ik vandaag gekozen voor lekkere vrolijke kleuren!


Op de basis van de kaart heb ik aan weerszijden de rand 
gestempeld in Daffodil Delight. Deze rand is ook bij de set inbegrepen.
De takken heb ik gestempeld met Old Olive. De achterste takken eerst 
één keer op een stuk kladpapier gestempeld en vervolgens op de kaart. 
Hierdoor wordt de afdruk wat lichter en krijg je meer diepte. 
Daarna nog hier en daar wat kleine bloemetjes met Rich Razzleberry toegevoegd.
Tenslotte de grotere bloemen gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt met foam.
Een lintje om de kaart gestrikt en die maakt het helemaal af.

In totaal bevat de set 9 stempels. Er zijn dus veel variaties mogelijk.
En natuurlijk is er bij Stampin' Up!® over nagedacht, want er is ook een bijpassende embossingfolder verkrijgbaar, genaamd Fancy Fan. En mocht je het willen combineren met dessinpapier, dan is Summer Smooches hiervoor perfect. 

Groetjes, Yvonne


Gebruikte materialen:
Inkt: Old Olive, Daffodil Delight, Rich Razzleberry, Melon Mambo
Cardstock: Whisper White
Lint: Stitched Grosgrain Rich Razzleberry


2 opmerkingen:

Inge Groot zei

Prachtig gemaakt Yvonne! Wat een ontzettend leuk effect hebben de opgeplakt bloemetjes

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje, Yvonne. Echt heel erg mooi gedaan zo!