zondag 4 november 2012

A Merry Christmas


Vandaag een kerstkaartje om te laten zien. 
Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Bells & Boughs (#121142 /c)
Het is een set met prachtige, traditionele stempels. Bovendien zijn er met deze set veel mogelijkheden; ik heb er bijvoorbeeld ook dit doosje mee bestempeld. 

Voor dit kaartje gebruikte ik de kerstbellen en heb ze ingekleurd met de 
Stampin' write Markers (#119701) en de blenderpen (#102845 /3st)
Ik heb de volgende kleuren uit de kleurgroep Regals gebruikt: More Mustard (bellen), Cherry Cobbler (lint) en Garden Green (hulstblaadjes). De complete set Markers van deze kleurgroep, bevat 10 kleuren en kost € 31,95. Het zijn prachtige kleuren voor de herfst- en kerstperiode.


De basis van de kaart is een stuk cardstock Old Olive. Daarop een stuk cardstock Crumbcake. Hierop heb ik lijntjes gerild met behulp van de Simply Scored Scoring Tool (#122334)Een super handige tool, waarmee je in een handomdraai leuke doosje en tasjes maakt. Maar je kunt 'm ook gebruiken om er een geëmboste achtergrond mee te maken op je kaart. Hiervoor legde ik het stuk karton schuin op de Scoring Tool en rilde 3 lijnen met een tussenruimte van 0,5 centimeter (zie foto hieronder).


Het andere deel van de kaart bestempelde ik met de hulsttak, ook uit de set, en Crumb CakeVervolgens heb ik een stuk cardstock Cherry Cobler geëmbost met een Designer Frame Folder (# 123130) en daarna uitgeknipt. Een vierkantje geknipt uit karton Very Vanilla en daarop de tekst gestempeld en met foam op het frame geplakt. Tenslotte, de kaart afgemaakt met een stuk Seam Binding Ribbon Cherry Cobler (# 120992).

Bedankt voor het langskomen en een fijne dag vandaag!


Gebruikte materialen:
Stempels: Bells & Boughs (p.20)
Cardstock: Very Vanilla, Old Olive, Cherry Cobler, Crumbcake
Inkt: Crumbcake, Cherry Cobler
Markers: Cherry Cobler, More Mustard, Garden Green (p.155)
Lint: Seam Binding Ribbon Cherry Cobler
Accessoires: Designer Frames Folders (p.188)







2 opmerkingen:

Caroline zei

Schitterende kaart is dit
Liefs caroline

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Yvonne!