woensdag 5 december 2012

Snowflake Soiree


Met de winterse buien van vandaag, is deze kaart wel heel toepasselijk. 
Ik heb 'm gemaakt met de stempelset Snowflake Soiree (# C127925, p.5), 
die je kunt vinden in de Herfst-/ wintercatalogus.
De achtergrond is eerst gestempeld met Versamark (# 102283, p.159) en daarna heb ik er  embossingpoeder clear (# 109130, p.159) over gestrooid. Vervolgens even drogen met de heattool (# 129055, p.159)  en toen ben ik er met een stamping sponge (# 101610, p.179) en inkt overheen gegaan. Ik gebruikte eerst Baja Breeze (# 126960)  voor de hele achtergrond en vervolgens Not Quite Navy (# 126971) om de randen wat donkerder aan te zetten. Doordat de inkt niet wordt opgenomen door de geëmboste delen (resist-techniek) ontstaat een mooie achtergrond met sneeuwsterren.  


De sneeuwster voor op de kaart is gestempeld en vervolgens geponst met de Blossom Punch (# 125603). Deze pons matched met de stempelset Mixed Bunch (# C125537), maar kan dus ook heel goed voor het ponsen van deze sneeuwster gebruikt worden! De tekst komt uit de set Greetings of the Season (#  C128033, p.8) uit de herfst-/ wintercatalogus en heb ik met behulp van de markers gestempeld, zodat ik de tekst onder elkaar kon plaatsen. Met de Stampin' write Markers kun je, behalve afdrukken inkleuren, namelijk ook direct op de stempel kleuren en vervolgens afdrukken.

Iedereen een hele fijne avond gewenst en natuurlijk,

veel stempelplezier!

Yvonne


Geen opmerkingen: