woensdag 9 januari 2013

Congratulations!



Voor Nicolet heb ik afgelopen week dit kaartje gemaakt. Ze is een collega-demonstratrice in mijn team en op 1 januari 2013 bevallen van een prachtige dochter, Megan! Inmiddels heeft ze het kaartje wel ontvangen verwacht ik. Dus kan ik 'm hier ook aan jullie laten zien.


Ik heb de kaart in de vorm van een luier gemaakt. Het patroon, dat je hier kunt vinden, heb ik uit karton Pretty in Pink gesneden en daarna de voorkant bewerkt met de embossingfolder Perfect Polka Dots (# 117335)De tekst komt van de stempel Two by Two (# 126788). En het schattige olifantje komt uit de set Patterned Occasions en heb ik met de Stampin' Write Markers Pretty in Pink en Rose Red ingekleurd en vervolgens afgedrukt. Omdat ik het olifantje vrij licht vond qua kleur heb ik er nog een stippellijntje omheen gemaakt met de fijne punt van de marker. 

Patterned Occasions is een exclusieve stempelset en één van de 17 producten die je GRATIS mag uitkiezen bij elke bestelling van € 60 gedurende de Sale-a-Bration van 22 januari t/m 22 maart a.s.  Sale-a-Bration is de grootste promotie-actie van Stampin' Up!®Naast 11 exclusieve producten, waaronder stempelsets en papier, kun je ook 6 geselecteerde producten uit de hoofdcatalogus kiezen! Het is dus zeker de moeite waard om in deze periode uw bestelling bij StampinClubNederland te plaatsen. Gedurende de Sale-a-Bration plaats ik twee keer per maand een bestelling. De eerstvolgende verzamelbestelling is 22 januari.

###############

Agenda:
22 januari - Verzamelbestelling en start Sale-a-Bration
9 februari - Open dag in Midwoud * Voorjaar-/ Zomercatalogus en Make-and-Take
15 maart - Workshop Midwoud * Thema/techniek: voorjaar
19 april - Workshop Midwoud * Thema/techniek: volgt
Kijk voor meer informatie over de workshops in de kalender aan de rechterzijde en klik op de omschrijving.




1 opmerking:

Je@net zei

Wat een schattig babykaartje, Yvonne!