zaterdag 27 april 2013

Regionale bijeenkomst Stampin' Up!



Voor demonstratrices van Stampin' Up! worden regelmatig bijeenkomsten georganiseerd. Dat zijn altijd gezellige en leerzame dagen met veel informatie, nieuwtjes, trainingen en creatieve inspiratie. 

Deze keer vond de bijeenkomst plaats in Almere en was voor mij een spannende bijeenkomst. Ik was namelijk gevraagd om een presentatie te houden voor collega demonstratrices. Dus ik was een beetje nerveus. Maar het ging prima en het was erg leuk om te doen.

Mijn presentatie
Tijdens zo'n dag wordt er ook 'geswapt'. Dit is niet verplicht, maar wel heel erg leuk. Je maakt  kaarten of projecten en ruilt deze met andere demonstratrices. Op deze manier krijg je soms wel 20 of 30 andere projecten terug. Ik maakte een kaartje met de set Papaya Collage. Maar helaas ben ik daar vergeten foto's van te nemen :(.  Ik heb wel foto's gemaakt van de doosjes die ik voor mijn team heb gemaakt:





Hierbij nog wat foto's van de dag. Ik was er iets eerder, om nog even 
wat voorbereidingen te treffen voor de presentatie.

Een nog lege zaal

 
Creatieve inspiratie door de getalenteerd Charlotte

Veel informatie en presentaties door ervaren demonstratrices

En er is ook nog tijd om zelf creatief bezig te zijn en bij te kletsen

Lijkt het je ook leuk om demonstratrice te worden? Neem gerust contact met mij op voor meer informatie. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot eind mei heeft Stampin' Up! een aantrekkelijke aanbieding als je je aanmeldt als demonstratrice. Meer informatie vind je hier.

####################################

StampinClubNederland

1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er uit als een gezellige en leerzame dag, Yvonne!