donderdag 11 april 2013

Voorjaarsgevoel


Dit weekend gaat het dan eindelijk gebeuren? De temperaturen gaan omhoog! Zal het voorjaar dan toch echt komen nu en belangrijker...blijven? We zullen het zien. Bij mij is het al een tijdje voorjaar. Een poosje geleden maakte ik namelijk deze kaarten in vrolijke voorjaarskleuren: Melon Mambo en Old Olive.


Voor alle kaarten gebruikte ik de prachtige stempelset Papaya Collage (126612).  
De stempels lenen zich prima voor de romantische/ vintage kaarten. Ik had al een aantal mooie voorbeelden van de set gezien op het internet. Alleen zelf wist ik niet goed wat ik ermee moest.  Dus ben ik er maar eens even voor gaan zitten en heb uiteindelijk een hele serie gemaakt. Ik ben eigenlijk heel tevreden met het resultaat. Wat vinden jullie?


Voor de kaart hierboven heb ik aan de rechterkant ook de achtergrondstempel En Francais (109521) gebruikt. De vlinders komen uit de stempelset Papillon Potpourri (123759). En zijn geponst met de bijpassende ponsen Elegant Butterfly (127526) en Bitty Butterfly (129406).
 

Natuurlijk kun je stempelsets onderling ook prima combineren. Zoals ik heb gedaan met de kaart hieronder, waar ik de swirl uit de set Everything Eleanor (124164) heb gebruikt voor de achtergrond. En de bloemetjes uit dezelfde set in de kleur Melon Mambo tussen de takken heb gestempeld.  


En tenslotte nog een tag gemaakt. Altijd handig voor aan een bloemetje of presentje.


Gebruikte materialen:
Karton: Melon Mambo, Very Vanilla, Naturals Ivory (108630), Crumbcake
Stempels: Papaya Collage, Papillon Potpourri, Everything Eleanor, En Francais
Perfectly Penned (122892), Fabulous Phrases (120501)
Accessoires: Elegant Butterfly, Bitty Butterfly, 1" Circle Punch (119868), 
1.3/4" scallop circle punch (119854), Decorative Label Punch (120907)

########################
Agenda:
20 april:  Verzamelbestelling





1 opmerking:

Je@net zei

Oooh dat ziet er echt allemaal super schattig uit! Helemaal passend bij het mooie weer dat er er de komende dagen aan gaat komen!