woensdag 1 mei 2013

Cadeautjes



Onlangs maakte ik deze leuke cadeautjes voor de gasten van een stempelparty.


Ze zijn gemaakt met de Big Shot stans Two Tags Die. Een erg leuke stans met oneindig veel mogelijkheden. Je kunt er labels van maken, boekenleggers, doosjes noem het maar op.


Ik heb de label bewerkt met de Stampin' Wheel en de stempel genaamd Love Blossoms (123839). Een ovaal met de pons gemaakt en een vlindertje en het cadeautje is klaar.


 Een ander cadeautje dat ik maakte past wel in de stijl van de traktaties. 
Het zijn notitieboekjes. De omslag is gemaakt met karton in de kleur Crumb Cake.
De onderzijde is weer bewerkt met de Stampin' Wheel Love Blossoms.



Voor de versiering gebruikte ik het dessinpapier First Edition en Tea for Two
  

Bij het bovenstaande boekje heb ik de achtergrond nog bewerkt met de Colour Spritzer Tool. Een leuke tool die je in combinatie gebruikt met de Stampin' Write Markers en met behulp van lucht spetters op de achtergrond kunt creëren. Het is heel eenvoudig, een kind kan de was doen. Zoals je hieronder op de foto kunt zien:


Mijn zoontje van bijna 3 wil altijd graag helpen als ik de Colour Spritzer Tool tevoorschijn haal!

Groetjes, Yvonne

#########################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei nieuw: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
4 mei: Verzamelbestelling
18 mei: Verzamelbestelling
12 oktober: Workshopdag - houd de datum vrij! Informatie volgt binnenkort




1 opmerking:

Je@net zei

Wauw, ziet er allemaal weer super leuk uit, Yvonne!