dinsdag 14 mei 2013

Kaartjes die je liever niet wilt sturen


Onlangs had ik een paar condoleance kaartjes nodig. Dat soort kaartjes wil je liever niet versturen. Maar een kaartje in zo'n moeilijke tijd is vaak het minste dat je kunt doen. En is voor de nabestaanden hopelijk een steun en een klein lichtpuntje. 


Voor de bovenste kaart gebruikte ik de stempelset Stippled Blossoms. Een hele mooie set, waarbij de two-step-stamping techniek gebruikt wordt. Ik heb dat in een eerder bericht al eens toegelicht. Wil je weten hoe het werkt, kijk dan even hier. De geëmboste rand is gemaakt met behulp van de embossingfolder Framed Tulips. Voor de vlinders heb ik de set Papillon Potpourri gebruikt en de bijbehorende pons Bitty Butterfly. Het papier dat ik gebruikte is Naturals Ivory. Een heel mooi karton (iets steviger dan Whisper White of Very Vanilla), waar een klein 'spikkeltje' in zit. Je vindt dit karton op pagina 160 van de jaarcatalogus.


De tweede kaart heb ik gemaakt met de stempelset 'Oh, Hello'. De achtergrond heb ik bewerkt met de Colour Spritzer Tool. De bloem is uitgeknipt en iets verhoogd opgeplakt met behulp van Stampin' Dimensionals. De vlinders op deze kaart heb ik uit karton in de kleur  Basic Grey geponst met behulp van de Bitty Butterfly pons.


Voor vragen of meer informatie of bestellingen kun je me mailen: mail@stampinclubnederland.nl

Fijne dag vandaag!

#################################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei nieuw: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
18 mei: Verzamelbestelling
1 juni: Verzamelbestelling
12 oktober: Workshopdag - houd deze datum vrij! Informatie volgt binnenkort

Ook demonstratrice worden voor Stampin' Up!? Neem vrijblijvend contact met mij op.
Tot en met 31 mei € 35 EXTRA producten uitzoeken in je startpakket.

Geen opmerkingen: