woensdag 5 juni 2013

Cadeaukaart


Afgelopen weekend was de dochter van vrienden jarig. En naarmate ze ouder worden, des te lastiger vind ik het om een cadeau te verzinnen. Een cadeaukaart biedt dan vaak uitkomst. En die wil je dan natuurlijk ook een beetje leuk verpakken. Daarom maakte ik dit envelopje.


Ik heb het papier Sunshine & Sprinkles gebruikt. Dit vrolijke papier is nog slechts deze maand verkrijgbaar en kun je vinden in de lentecatalogus.


Voor de sleuf, waar de cadeaukaart ingeschoven kan worden, gebruikte ik de Word Window Punch. Behalve als kader voor leuke teksten, biedt deze pons zoveel meer mogelijkheden.


Aan de binnenkant  heb ik nog een kaartje geplakt met tekst en versiering. Allemaal afkomstig uit de stempelset 'Create a Cupcake'.


Een fijne dag vandaag!

##########################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
12 oktober: Compleet verzorgde workshopdag - houd deze datum vrij! 

StampinClubNederland is er ook bij! Kom je ook?


2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk idee om ook eens een keer te maken! Altijd handig ook...

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Yvonne!